شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-LN915UBEGWW پاسخگوی نیاز شما
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از ویژگی های بسیار مهم در شارژ همراه قابلیت شارژ سریع می باشد. شارژر فندکی شارژر فندکی سامسونگ LN915UBEGWW با قابلیت فست شارژ به راحتی در 10 دقیقه نیمی از باتری گوشی شما را شارژ می کند. برای آشنایی با مشخصات و کارایی این شارژر فندکی با هم نگاهی به نقد و بررسی دو سایت ایده برتر و دیجی کالا می اندازیم.

دیجی کالا:

وابسته‌اند و چه افرادی که لازم است همواره در دسترس و آماده‌ی دریافت تماس باشند. اگر در حال سفر یا رفت‌وآمد با اتومبیل هستید و به پریز برق برای استفاده از شارژرهای دیواری دسترسی ندارید، شارژرهای فندکی کمک بزرگی هستند. این شارژرها با ابعاد کوچکشان به محل فندک خودرو متصل می‌شوند و جریان لازم را برای شارژ گوشی فراهم می‌کنند. شارژر فندکی سامسونگ، سبک و کوچک است. برق 12 تا 24 ولت خودرو پس از عبور از این شارژر به ولتاژ 5 ولت می‌رسد که برای شارژکردن اکثر دستگاه‌های دیجیتال مناسب است. شدت‌جریان خروجی کلی در این محصول 2.0 آمپر است. گفتنی است همراه این محصول یک کابل microUSB عرضه شده است که طول 1.2 متری دارد و ارزش خرید بالایی را به همراه می‌آورد.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه همراه با کابل شارژ MicroUSB

همراه با شارژر فندکی خودرو سامسونگ EP-LN915UBEGWW یک کابل شارژ MicroUSB نیز ارائه می شود که برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت MicroUSB قابل استفاده می باشد. بنابراین با تهیه این شارژر فندکی، دیگر نیازی به صرف هزینه بابت تهیه کابل نخواهید داشت. با توجه به این موضوع، می توان قیمت شارژر فندکی سامسونگ EP-LN915UBEGWW را کاملاً مناسب دانست.

از شارژر فندکی Samsung EP-LN915UBEGWW علاوه بر گوشی موبایل، برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، پاوربانک و دستگاه های دارای 

  • پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی

شارژر فندکی ماشین سامسونگ مدل Samsung EP-LN915UBEGWW در ابعاد 87.3 * 30.6 * 23 میلی متر و وزن 77.89 گرم روانه بازار شده و با درگاه فندک انواع خودروها سازگار می باشد. این شارژر فندکی از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه، فشار و سقوط از ارتفاع کم آسیب نمی بیند.

کابل ارائه شده همراه با شارژر فندکی سامسونگ EP-LN915UBEGWW نیز از کیفیت مطلوبی بهره می برد. این کابل که دارای طول 1.5 متر است، از روکشی از جنس پلاستیک مرغوب برخوردار می باشد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردگی و در هم پیچیدن به ندرت مواجه می شوید. همچنین این کابل شارژ در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند کشیدگی دچار پاره شدن و قطعی نخواهد شد.

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-Samsung-EP-LN915UBEGWW

 در پایان ذکر این نکته قابلیت اهمیت است که شارژر فندکی EP-LN915UBEGWW یک محصول فوق العاده برای شارژ گوشی در درون ماشین می باشد. شرکت ایده برتر در مقایسه با دیجی کالا 

اطلاعات کامل تری را در اختیار کاربران قرار داده که شما می توانید با مراجعه به این سایت ضمن کسب اطلاعات بیشتر، از خریدی با قیمت مناسب بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 9 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی